Informace o provozu Poradenského centra Zebra během koronavirové pandemie

Dopady pandemie a současných omezení na každodenní život lidí mohou být různé. Může se jednat o problémy v pracovní nebo finanční oblasti, neschopnost splácet závazky, vyřizování nových i starých sociálních dávek a příspěvků, komunikaci s úřady, soudy, apod. Soužití rodin a vztahy mohou být současnou situací rovněž narušeny. Omezení a změny mohou dopadat jak na jednotlivce, tak na páry, děti nebo rodiny jako celek. Mohou se objevovat pocity strachu, úzkosti, přetížení, konflikty i násilí. A i v těchto případech můžete s námi o vaší situaci mluvit.

Poradenské centrum Zebra je tu pro vás i během současné náročné situace. Pokud již nyní řešíte nějaké obtíže, můžete kontaktovat pracovníky Poradenského centra Zebra a svou situaci s nimi zkonzultovat. Informace se velmi rychle mění a my je pro vás sledujeme.

Aktuálně jsou Vám k dispozici dva terapeuti, sociální pracovník a právník.

Vzhledem k přísným hygienickým opatřením pracujeme v současné době tak, abychom maximálně omezili osobní kontakt pracovníků s klienty i pracovníků navzájem.

Co vám nyní můžeme nabídnout?

Poradenské centrum pracuje standardně, omezeny jsou pouze služby mediátora a psychologické poradenství. Současné i budoucí klienty vyzýváme k tomu, aby nás nyní kontaktovali zejména v neodkladných záležitostech a v krizových situacích spojených s dopady aktuální situace. Jsme schopni s vámi komunikovat emailem, telefonicky, přes Facebook či Skype, takže svou situaci u nás můžete plnohodnotně konzultovat.

Všechny konzultace poskytujeme bezplatně. Naši pracovníci musí dodržovat zákonnou mlčenlivost a pokud máte obavy o své soukromí, můžete s námi konzultovat i v anonymním režimu.

Kontakt s poradnou prosím volte těmito formami:

  • Nejlépe prostřednictvím emailu poradnazebra@gmail.com – do emailu stručně popište situaci, kterou řešíte a uveďte svůj telefonický kontakt. Pracovníci se s vaším problémem seznámí a budou vás následně sami kontaktovat.
  • Telefonicky na čísle +420 608 899 408. Pokud nemáte k dispozici email, můžete nám samozřejmě i zavolat. Na telefonu jsme však omezenou dobu, počítejte tedy s tím, že se nemusíte vždy dovolat. Volejte pouze v pracovních dnech, nejlépe v čase 13:00 – 18:00 hodin. Pokud se nám nedovoláte, zavoláme vám co nejdříve zpět.
  • Na Facebookové stránce Poradenské centrum Zebra @poradnazebra
  • Osobně v provozní době poradny, ale POUZE PO PŘEDCHOZÍ TELEFONICKÉ DOMLUVĚ. Stejně jako lékaři, nemáme ani my dostatečné množství osobních ochranných prostředků, abychom se mohli s klienty setkávat osobně. Proto přímý kontakt s klienty maximálně omezujeme a děkujeme za pochopení tohoto opatření.

Děkujeme za vaši důvěru
Za tým Poradenského centra Zebra
Mgr. Kristýna Dvořáková

Comments are closed.